Добре дошли в „Обслужване на клиенти“ България
WheezeScan и Asthma Diary
Приложението Asthma Diary е съвместимо с iOS 10 и по-нова версия и Android OS 7 и по-нова версия.
Този файл се използва за управление на информация за комуникационните методи и езика, необходими за използване на приложението. Актуализирането на файла с настройки до най-новата версия гарантира, че Вашето устройство комуникира нормално с приложението и поддържа оптималната работна среда.
В облака можете да архивирате следната информация, съхранявана от приложението.
- Име на пациента
- Информация за регистрираните устройства
- Информация за лекарствата
- Списък с измервания на хрипове
- Ръчно въведени записи на симптоми
- Записи за приемане на лекарства
- Проверете отново дали потребителското име, имейл адресът и паролата са правилни.
- Проверете състоянието на връзката на Вашия смартфон и опитайте отново.
Ако някога сте влизали с това устройство, това се показва в информацията за потребителя на приложението.
Ако никога не сте влизали с това устройство, за съжаление не е възможно да имате достъп до облака. Моля, приемете нашите извинения и разберете, че това правило има за цел да защити сигурността на потребителите.
Ако никога не сте влизали с това устройство, за съжаление не е възможно да имате достъп до облака. Моля, приемете нашите извинения и разберете, че това правило има за цел да защити сигурността на потребителите.
Нулирайте паролата си на екрана за влизане в приложението или екрана с информация за потребителя. На Вашия регистриран имейл адрес ще бъде изпратено съобщение, което Ви насочва към връзка за нулиране.
Ако някога сте влизали с това устройство, това се показва на екрана с информация за потребителя на приложението.
Можете да го промените от Account (Aкаунт) в Settings (Настройки) на приложението.
Проверете следното.
- Можете да влезете като използвате само Вашето регистрирано потребителско име. -Уверете се, че влизате като използвате само Вашето регистрирано потребителско име.
- Ако споделяте един и същ акаунт в облак на два или повече смартфона, няма да можете да влезете в нито един от смартфоните си, ако изтриете акаунта си на някой от смартфоните си.
- Ако сте изтрили акаунта си и това съобщение се показва на всеки смартфон, временно изтрийте акаунта си от информацията за потребителя в менюто.
- След това създайте друг акаунт, за да използвате облака, или влезте с новосъздадено име и парола.
Проверете следното.
- Щракнахте ли отново върху връзката за регистрация? След като регистрацията приключи, се изпраща имейл „Известие за завършване на регистрацията“, така че проверете Вашата входяща кутия.
- Променили ли сте Вашия регистриран имейл адрес? Имейл адресът, регистриран в приложението, може да не съвпада с имейл адреса, получил тази връзка. Отворете приложението и проверете регистрирания имейл адрес.
- Ако „Вашият имейл адрес не е потвърден.“ се покаже на началния екран на приложението, проверете дали Вашият регистриран имейл адрес е правилен и изпратете имейла за регистрация отново.
Можете да изтриете всички данни от измерване, регистрирана информация за устройство и информация за потребителя, съхранявани в облака, като изтриете акаунта си. Изтриване от Delete account (Изтрий акаунт) в менюто на приложението.
Забележка: Данните, съхранявани в приложението, трябва да бъдат изтрити в приложението.
Забележка: Данните, съхранявани в приложението, трябва да бъдат изтрити в приложението.
Иконата и съобщенията в лентата на състоянието могат да бъдат скрити, като използвате следните инструкции.
Забележки:
OMRON Asthma Diary изчаква комуникация с устройства, които поддържат автоматичен трансфер на данни. Направена е промяна в съответствие с правилата на Google, така че иконите и съобщенията да се показват в лентата на състоянието, докато изчаквате при смартфони с Android 8.0 и по-нова версия.
Дори ако това известие се покаже, приложението не трябва задължително да бъде в постоянна комуникация.
Това известие също се показва на всяко нерегистрирано устройство, което поддържа автоматичен трансфер на данни.
- Отидете на Settings (Настройки)> Apps and Notifications (Приложения и известия) > OMRON Asthma Diary > App notifications (Известия за приложения) и изключете известията, които искате да скриете.
Забележки:
- Конфигурацията на екрана и имената на менютата варират в зависимост от модела на мобилното устройство и версията на операционната система Android.
- Скриването на известия няма ефект върху функцията за автоматичен трансфер на данни.
OMRON Asthma Diary изчаква комуникация с устройства, които поддържат автоматичен трансфер на данни. Направена е промяна в съответствие с правилата на Google, така че иконите и съобщенията да се показват в лентата на състоянието, докато изчаквате при смартфони с Android 8.0 и по-нова версия.
Дори ако това известие се покаже, приложението не трябва задължително да бъде в постоянна комуникация.
Това известие също се показва на всяко нерегистрирано устройство, което поддържа автоматичен трансфер на данни.
Проверете следното.
- Проверете дали Вашият смартфон е съвместимо устройство.
- Проверете дали Bluetooth е включен на Вашия смартфон.
- Проверете дали настройката „Информация за местоположението“ е включена на Вашия смартфон.
- Проверете дали Вашият смартфон не е в самолетен режим.
- Пренесете устройството и смартфона на разстояние 5 метра един от друг, за да активирате Bluetooth комуникация.
- Ако Вашето устройство има функция за включване и изключване на Bluetooth, проверете дали е включена.
- Може да успеете да регистрирате Вашето устройство след рестартиране на Вашия смартфон.
1. Първо проверете следното относно Вашия смартфон.
2. След това проверете на Вашия смартфон екрана OMRON Asthma Diary.
3. Работете с устройството WheezeScan.
- Проверете дали Вашият смартфон е съвместимо устройство.
- Проверете дали Bluetooth е включен на Вашия смартфон.
- Проверете дали настройката „Информация за местоположението“ е включена на Вашия смартфон.
- Проверете дали Вашият смартфон не е в самолетен режим.
- Пренесете устройството и смартфона на разстояние 5 метра един от друг, за да активирате Bluetooth комуникация.
2. След това проверете на Вашия смартфон екрана OMRON Asthma Diary.
- Отворете менюто „Device Synced“ (Синхронизирано устройство) от Settings (Настройки) и докоснете бутона „+ Add New Device“ (Добавяне на ново устройство).
3. Работете с устройството WheezeScan.
- Натиснете бутона BLE от дясната страна на устройството WheezeScan за 2 секунди.
- Еднократно ще прозвучи звуков сигнал и бутонът BLE ще мига в бяло. Комуникацията с устройството WheezeScan ще започне.
- Одобрете „Pairing request“ (Заявката за сдвояване), показана на Вашия смартфон.
- Сдвояването е завършено, след като се покаже „SUCCEEDED“.
Може да не е било възможно да се комуникира правилно за сдвояване. Рестартирайте смартфона си и изтрийте информацията за сдвояване от iPhone. Моля, посетете Device Synced (Синхронизирано устройство) в Settings (Настройки) и опитайте отново.
1. Изтрийте информацията за сдвояване на устройството, останала във Вашия iPhone.
2. След това работете с устройството WheezeScan.
3. Проверете на Вашия смартфон екрана OMRON Asthma Diary.
1. Изтрийте информацията за сдвояване на устройството, останала във Вашия iPhone.
- Докоснете „Bluetooth“ на екрана с настройки на Вашия iPhone, за да отворите екрана с настройки на Bluetooth.
- Докоснете иконата „i“ за устройството, за което искате да отмените сдвояването.
- Повторете няколко пъти, ако искате да изтриете информация за сдвояване за няколко Bluetooth устройства.
Забележка: Ако Bluetooth е изключен, докоснете, за да включите Bluetooth. Внимавайте да не изтриете случайно други устройства. - Докоснете „Cancel device registration“ (Отмяна на регистрацията на устройството), за да завършите изтриването на информацията за сдвояване.
2. След това работете с устройството WheezeScan.
- Натиснете бутона BLE от дясната страна на устройството WheezeScan за 2 секунди
- Ще прозвучи еднократен звуков сигнал и бутонът BLE ще мига в бяло. Комуникацията с устройството WheezeScan ще започне.
3. Проверете на Вашия смартфон екрана OMRON Asthma Diary.
- Отворете менюто „Device Synced“ (Синхронизирано устройство) от Settings (Настройки) и докоснете бутона „+ Add New Device“ (Добавяне на ново устройство).
- Одобрете „Pairing request“ (Заявката за сдвояване), показана на Вашия смартфон.
- Сдвояването е завършено, след като се покаже „SUCCEEDED“.
Може да не е било възможно да се комуникира правилно за сдвояване. Изтрийте информацията за сдвояване на устройството, останала във Вашия смартфон, и изпълнете процедурата за регистрация на устройството отново от „Device Synced“ (Синхронизирано устройство) в Settings (Настройки).
1. Изтрийте информацията за сдвояване на устройството, останала във Вашия смартфон.
Забележка: Конфигурацията на екрана и имената на менютата варират в зависимост от Вашия смартфон и версията на операционната система Android.
Забележка: Ако Bluetooth е изключен, докоснете, за да включите Bluetooth. Внимавайте да не изтриете случайно други устройства.
2. След това работете с устройството WheezeScan.
3. Проверете на Вашия смартфон екрана OMRON Asthma Diary.
1. Изтрийте информацията за сдвояване на устройството, останала във Вашия смартфон.
Забележка: Конфигурацията на екрана и имената на менютата варират в зависимост от Вашия смартфон и версията на операционната система Android.
- Отворете екрана „Settings“ (Настройки) на Android.
- Докоснете „Bluetooth“ за „Wireless and networks“ (Безжични и мрежи) на екрана „Settings“ (Настройки), за да отворите екрана с настройки на Bluetooth.
- Докоснете бутона за настройки за устройството, за което искате да отмените сдвояването. Повторете няколко пъти, ако искате да изтриете информация за сдвояване за няколко Bluetooth устройства.
Забележка: Ако Bluetooth е изключен, докоснете, за да включите Bluetooth. Внимавайте да не изтриете случайно други устройства.
2. След това работете с устройството WheezeScan.
- Натиснете бутона BLE от дясната страна на устройството WheezeScan за 2 секунди.
- Еднократно ще прозвучи звуков сигнал и бутонът BLE ще мига в бяло. Комуникацията с устройството WheezeScan ще започне.
3. Проверете на Вашия смартфон екрана OMRON Asthma Diary.
- Отворете менюто „Device Synced“ (Синхронизирано устройство) от Settings (Настройки) и докоснете бутона „+ Add New Device“ (Добавяне на ново устройство).
- Одобрете „Pairing request“ (Заявката за сдвояване), показана на Вашия смартфон.
- Сдвояването е завършено, след като се покаже „SUCCEEDED“.
Проверете следното и опитайте да прехвърлите данни отново.
Как да работите с Вашето устройство
Забележка: Данните, измерени преди регистрацията на устройството, и данните, измерени без сдвояване след смяна на батерията, може да не се прехвърлят към Вашия смартфон.
- Проверете дали Вашият iPhone е препоръчано устройство.
- Ако устройството не е регистрирано, регистрирайте устройството от Settings (Настройки) на OMRON Asthma Diary.
- Проверете дали устройството е готово за прехвърляне на данни. Проверете „Краткото справочно ръководство“ за това как да работите с Вашето устройство.
- Проверете дали настройката „Информация за местоположението“ е включена на Вашия смартфон.
Как да работите с Вашето устройство
- Пренесете устройството и смартфона на разстояние 5 м един от друг, за да активирате Bluetooth комуникация.
- Ако Вашето устройство има функция за включване и изключване на Bluetooth, проверете дали е включена. Проверете ръководството на устройството за това как да работите с Вашето устройство.
- Може да успеете да прехвърляте данни, след като изключите и включите отново функцията Bluetooth в настройките на Вашия смартфон.
- Може да успеете да прехвърлите данни след рестартиране на Вашия смартфон.
Забележка: Данните, измерени преди регистрацията на устройството, и данните, измерени без сдвояване след смяна на батерията, може да не се прехвърлят към Вашия смартфон.
Проверете следното и опитайте да прехвърлите данни отново.
Как да работите с Вашето устройство
Забележка: Данните, измерени преди регистрацията на устройството, и данните, измерени без сдвояване след смяна на батерията, може да не се прехвърлят към Вашия смартфон.
- Проверете дали Вашият смартфон е препоръчано устройство.
- Ако устройството не е регистрирано, регистрирайте устройството от Settings (Настройки) на OMRON Asthma Diary.
- Проверете дали устройството е готово за прехвърляне на данни. Проверете „Краткото справочно ръководство“ за това как да работите с Вашето устройство.
- Проверете дали настройката „Информация за местоположението“ е включена на Вашия смартфон.
Как да работите с Вашето устройство
- Пренесете устройството и смартфона на разстояние 5 м един от друг, за да активирате Bluetooth комуникация.
- Ако Вашето устройство има функция за включване и изключване на Bluetooth, проверете дали е включена. Проверете ръководството на устройството за това как да работите с Вашето устройство.
- Може да успеете да прехвърляте данни, след като изключите и включите отново функцията Bluetooth в настройките на Вашия смартфон.
- Може да успеете да прехвърлите данни след рестартиране на Вашия смартфон.
Забележка: Данните, измерени преди регистрацията на устройството, и данните, измерени без сдвояване след смяна на батерията, може да не се прехвърлят към Вашия смартфон.
Времето, зададено на устройството, може да не е правилно поради следните причини.
Прехвърлянето на данни ще зададе времето на смартфона на Вашето устройство.
Забележки:
- Оставили сте устройството за няколко дни, без да сменяте батерия, която трябва да се смени
- Преместили сте се на място в различна часова зона
- Лятното часово време е започнало или свършило
Прехвърлянето на данни ще зададе времето на смартфона на Вашето устройство.
Забележки:
- Извършете сдвояване със смартфон отново, след като смените батерията на Вашето устройство.
- Информацията за времето в тялото на устройството може да спре да се актуализира, ако батерията е изтощена. Незабавно сменете батерията.
- Данните, измерени преди регистрацията и данните, измерени без сдвояване след смяна на батерията, може да не се прехвърлят към Вашия смартфон.
С това приложение можете да редактирате записи за последните 7 дни. Записите, по-стари от 7 дни, са достъпни само за преглед. Редактирането не е възможно.
Можете да изтриете данни от Вашето устройство WheezeScan, като използвате следната процедура.
1. Първо, натиснете и задръжте бутона BLE, след това натиснете бутона за захранване и продължете да натискате бутона BLE и бутона за захранване за 5 секунди.
2. Светодиодът на бутона за захранване на устройството WheezeScan ще започне да мига и другите светодиоди ще изгаснат, когато устройството влезе в режим на потвърждение на изтриване на данни.
3. Докато сте в режим на потвърждение на изтриване на данни, махнете пръста си от бутона BLE и след това натиснете бутона BLE отново за 2 секунди.
4. Изтриването на данни ще бъде завършено.
1. Първо, натиснете и задръжте бутона BLE, след това натиснете бутона за захранване и продължете да натискате бутона BLE и бутона за захранване за 5 секунди.
2. Светодиодът на бутона за захранване на устройството WheezeScan ще започне да мига и другите светодиоди ще изгаснат, когато устройството влезе в режим на потвърждение на изтриване на данни.
3. Докато сте в режим на потвърждение на изтриване на данни, махнете пръста си от бутона BLE и след това натиснете бутона BLE отново за 2 секунди.
4. Изтриването на данни ще бъде завършено.
- Данните няма да бъдат изтрити, ако операциите бъдат прекъснати, докато сте в режим на потвърждение на изтриване на данни. Ако се извърши процедурата за изтриване на данни от измерване за устройството WheezeScan, вече няма да можете да прехвърляте или проверявате стари данни от измерване с приложението.
- Тази процедура премахва свързването между Вашето устройство WheezeScan и смартфон.
Можете да настройвате, редактирате и изтривате известия за напомняния за лекарства в подходящо за Вас време. Проверете следното.
Проверете отново дали в приложението са зададени напомняния за лекарства.
Забележки:
Проверете настройките за известия на Вашия смартфон.
За подробности относно функциите за известия проверете страницата за поддръжка на Apple.
Проверете отново дали в приложението са зададени напомняния за лекарства.
- Можете да проверите информацията, която е зададена за „Daily medication“ (Ежедневни лекарства) на екрана „Add daily diary entries“ (Добавяне на ежедневни записи в дневника). Ако не са зададени напомняния, можете да регистрирате нови напомняния от менюто „Notification“ (Известие) в „Settings“ (Настройки).
- Можете да проверите настройките за известията от менюто „Notification“ (Известие) в „Settings“ (Настройки).
Забележки:
- Настройте напомняния на всеки от Вашите смартфони. My settings (Моите настройки) няма да се запазят в облака.
- Екранът с настройки за напомняне показва ли се в зададеното време за напомняне? Известията не се показват, докато се показва екранът с настройки за напомняне. Те също няма да се показват по-късно.
Проверете настройките за известия на Вашия смартфон.
- Проверете дали Вашите настройки за получаване на известия от приложението OMRON Asthma Diary не са изключени. За да получавате известия, трябва да разрешите известия от приложението OMRON Asthma Diary. Включете „Permit notifications“ (Разрешаване на известия) в Settings (Настройки) > Notifications (Известия)> приложение OMRON Asthma Diary на iPhone.
- Проверете дали не сте в безшумен режим и дали силата на звука на известията е подходяща.
- Ако Вашето устройство е настроено да не доставя известия в икономичен режим, известията няма да се показват в икономичния режим.
За подробности относно функциите за известия проверете страницата за поддръжка на Apple.
OMRON Asthma Diary не събира информация за местоположението на потребителя, но информацията за местоположението трябва да бъде включена и достъпът до информация за местоположението от приложението трябва да бъде разрешена за устройства с Android 6 и по-нова версия, поради политиката на Google.
Как да включите информацията за местоположението
Включете върху екрана на Android „SETTINGS (НАСТРОЙКИ) > Location information” (Информация за местоположение).
Как да разрешите достъп до информация за местоположението
Изберете „Permitted“ (Разрешено) на екрана на Android „Settings (Настройки) > Apps (Приложения) > OMRON Asthma Diary“ и включете информацията за местоположението на отворения екран „App permissions“ (Разрешения за приложения).
Как да включите информацията за местоположението
Включете върху екрана на Android „SETTINGS (НАСТРОЙКИ) > Location information” (Информация за местоположение).
Как да разрешите достъп до информация за местоположението
Изберете „Permitted“ (Разрешено) на екрана на Android „Settings (Настройки) > Apps (Приложения) > OMRON Asthma Diary“ и включете информацията за местоположението на отворения екран „App permissions“ (Разрешения за приложения).
Можете да настройвате, редактирате и изтривате известия за напомняния за лекарства в подходящо за Вас време. Проверете следното.
Проверете отново дали в приложението са зададени напомняния за лекарства.
Забележки:
Проверете настройките за известия на Вашия смартфон.
Забележка: Конфигурацията на екрана и имената на менютата варират в зависимост от модела на мобилното устройство и версията на операционната система Android.
За подробности относно функциите за известия проверете страницата за поддръжка на Google.
Проверете отново дали в приложението са зададени напомняния за лекарства.
- Можете да проверите информацията, която е зададена за „Daily medication“ (Ежедневни лекарства) на екрана „Add daily diary entries“ (Добавяне на ежедневни записи в дневника). Ако не са зададени напомняния, можете да регистрирате нови напомняния от менюто „Notification“ (Известие) в „Settings“ (Настройки).
- Можете да проверите настройките за известията от менюто „Notification“ (Известие) в „Settings“ (Настройки).
Забележки:
- Настройте напомняния на всеки от Вашите смартфони. My settings (Моите настройки) няма да се запазят в облака.Екранът с настройки за напомняне показва ли се в зададеното време за напомняне? Известията не се показват, докато се показва екранът с настройки за напомняне. Те също няма да се показват по-късно.
Проверете настройките за известия на Вашия смартфон.
Забележка: Конфигурацията на екрана и имената на менютата варират в зависимост от модела на мобилното устройство и версията на операционната система Android.
- Проверете дали настройката за получаване на известия не е изключена на Вашия смартфон.
- Проверете дали Вашите настройки за получаване на известия от приложението OMRON Asthma Diary не са изключени. Можете да проверите настройките за уведомяване чрез Settings (Настройки) > Notifications (Известия)> OMRON Asthma Diary на Android.
- Ако Вашият смартфон е настроен да не показва известия на заключения екран, известията няма да се показват на заключения екран.
- Проверете дали не сте в безшумен режим и дали силата на звука на известията е подходяща.
- Ако Вашето устройство е настроено да не доставя известия в икономичен режим, известията няма да се показват в икономичния режим.
За подробности относно функциите за известия проверете страницата за поддръжка на Google.
Когато създадете акаунт, можете да съхранявате данните си на облачния сървър. Можете да възстановите архивираните данни на друго устройство, като влезете в акаунта, който сте създали на това устройство.
За информация относно архивирането на Вашия смартфон проверете страницата за поддръжка на Apple, ако сте потребител на iPhone, и страницата за поддръжка на Google, ако сте потребител на Android.
За информация относно архивирането на Вашия смартфон проверете страницата за поддръжка на Apple, ако сте потребител на iPhone, и страницата за поддръжка на Google, ако сте потребител на Android.
Информацията за процедурата за регистрация на акаунт е изпратена. Проверете Вашата входяща кутия и завършете регистрацията.
След като регистрацията завърши, съобщенията от началния екран ще изчезнат.
Ако регистрирате грешния имейл адрес, няма да можете да използвате правилно следните функции, така че, моля, проверете имейл адреса си.
След като регистрацията завърши, съобщенията от началния екран ще изчезнат.
Ако регистрирате грешния имейл адрес, няма да можете да използвате правилно следните функции, така че, моля, проверете имейл адреса си.
- Влезте в акаунта за свързване на OMRON
- Нулиране на паролата
Проверете следното:
- Правилен ли е регистрираният имейл адрес? Ако регистрираният имейл адрес не е правилен, можете да го коригирате от Menu (Меню) > User information (Информация за потребителя).
- Изпратено ли е автоматично във Вашата „папка за нежелана поща“? Темата на имейла е „Информация за процедурата за регистрация на акаунт [OMRON]“.
- Настроена ли е Вашата програма за имейли да получава имейл от „technical.support@eu.omron.com“? Ако съобщението “Your email address has not been verified.”(„Вашият имейл адрес не е потвърден.“) се покаже на началния екран на приложението, проверете дали Вашият регистриран имейл адрес е правилен и изпратете имейла за регистрация отново.
Акаунтът е информацията за регистрация на клиента, необходима за използване на нашата безплатна, базирана в облак услуга за архивиране.
Следните данни не се съхраняват в облака. Ще се наложи нулиране, ако изтриете данните на приложението от Вашия смартфон.
- Когато създадете акаунт, можете да съхранявате данните от приложението на облачния сървър.
- Съхраняването на Вашите данни на облачния сървър Ви позволява да възстановите данните си дори ако приложението е изтрито от Вашия смартфон.
- Можете да създадете акаунт от менюто Account (Акаунт) в Settings (Настройки).
Следните данни не се съхраняват в облака. Ще се наложи нулиране, ако изтриете данните на приложението от Вашия смартфон.
- Информация за настройките за напомняне
- Информация за профила на пациента
Да, можете да го запишете на облачния сървър. За да запазите резервно копие, трябва да създадете акаунт в OMRON Connect.
Следните данни не се съхраняват в облака. Ще се наложи нулиране, ако изтриете данните на приложението от Вашия смартфон.
- Когато създадете акаунт, можете да съхранявате данните от приложението на облачния сървър.
- Съхраняването на Вашите данни на облачния сървър Ви позволява да възстановите данните си дори ако приложението е изтрито от Вашия смартфон.
- Можете да създадете акаунт от менюто Account (Акаунт) в Settings (Настройки).
Следните данни не се съхраняват в облака. Ще се наложи нулиране, ако изтриете данните на приложението от Вашия смартфон.
- Информация за настройките за напомняне
- Информация за профила на пациента
Възможно е да не успеете да възстановите информацията за сдвояване за целевия смартфон. Ако вече не е възможно да прехвърляте данни чрез целевия смартфон, регистрирайте устройството от „Device Synced“ (Синхронизирано устройство) в менюто Settings (Настройки) и опитайте отново.
OMRON connect
Да, това е правилното приложение. EMEA е съкратено от Европа, Близък Изток и Африка (Europe, Middle East and Africa).
Можете да прехвърлите всичките си измервания към новото приложение, като използвате облака OMRON connect Cloud или като следвате един от обяснените тук методи.
Да, много от функциите в OMRON connect са безплатни за използване. Освен това OMRON connect разполага с допълнителни функции, до които можете да получите достъп чрез месечен абонамент. Допълнителните функции Ви поддържат мотивирани да управлявате здравето на сърцето си и Ви предоставят допълнителна информация за измерванията, което Ви позволява да тълкувате по-добре моделите в здравните Ви данни.
Отговори можете да намерите в нашия списък с често задавани въпроси тук.
За да защитите поверителността си, са необходими потребителско име и парола за съхранение и преглед на данните за здравето в Omron connect дори когато данните се съхраняват локално на телефона Ви.
OMRON connect може да се използва с всички свързани с OMRON устройства, те са:
- Апарати за кръвно налягане
- Везни
- Термометри
- SPO2
- Complete
Следвайте инструкциите, показани в това видео.