OMRON connect Support
Сдвояване
iOS | Android |
---|---|
1. Премахнете устройството OMRON от настройките за Bluetooth на смарт устройството Ви. | 1. Премахнете устройството OMRON от настройките за Bluetooth на смарт устройството Ви. |
o Отворете “Настройки” на смарт устройството. | o Отворете “Настройки” -> “Връзки”. |
o Докоснете настройките за Bluetooth, за да влезете в екрана с опции за Bluetooth. | o Докоснете настройките за Bluetooth. |
o Изберете Вашето устройство OMRON. | o Докоснете иконата на зъбно колело, за да отделите устройството OMRON. |
o TНатиснете бутона “i”. | o Изберете бутона “Отделяне” долу вдясно. |
o Докоснете бутона “Забравяне на това устройство”, за да премахнете устройството OMRON от настройките за Bluetooth. | |
2. Добавете ново устройство към приложението “OMRON connect”. | 2. Добавете ново устройство към приложението “OMRON connect”. |
Отворете приложението “OMRON connect” -> Профил -> Свързани устройства и докоснете “Добавяне на ново устройство” -> Изберете устройството, което искате да сдвоите. | Отворете приложението “OMRON connect” -> Профил -> Свързани устройства и докоснете “Добавяне на ново устройство” -> Изберете устройството, което искате да сдвоите. |
3. Сдвоете устройството OMRON с приложението. | 3. Сдвоете устройството OMRON с приложението. |
Следвайте инструкциите за сдвояване в приложението. ЗАБЕЛЕЖКА: Ако не можете да намерите настройките за Bluetooth на Вашето смарт устройство, обърнете се към доставчика на смарт телефона, за да намерите настройките за Bluetooth на Вашето смарт устройство. |
Следвайте инструкциите за сдвояване в приложението. ЗАБЕЛЕЖКА: Ако не можете да намерите настройките за Bluetooth на Вашето смарт устройство, обърнете се към доставчика на смарт телефона, за да намерите настройките за Bluetooth на Вашето смарт устройство. |
o Режимът “P” е известен като режим “Сдвояване”. Можете да поставите монитора за кръвно налягане в режим на сдвояване, като натиснете бутона за прехвърляне (“Bluetooth”или “Прехвърляне”) за 3-5 секунди. Ще видите мигащо “Р” на монитора.
o Режимът “O” е известен като режим “Прехвърляне” или “Синхронизиране”. Можете да поставите монитора за кръвно налягане в режим на прехвърляне, като натиснете бутона за прехвърляне (“Bluetooth” или “Прехвърляне”) веднъж. Ще видите мигащо “О” на апарата.
Не е нужно да сдвоявате апарата след смяна на батериите. За да зададете правилната дата и час на апарата, изпълнете една от стъпките по-долу:
o Поставете апарата в режим на прехвърляне, като натиснете бутона “Прехвърляне” или “Bluetooth” на апарата. Ще видите мигащо “О” на апарата. Стартирайте приложението и докоснете иконата за синхронизиране в таблото за управление, за да извършите ръчно синхронизиране на апарата с приложението. Ако автоматичното синхронизиране е ВКЛ., синхронизирането ще започне автоматично при стартиране на приложението.
o Можете да настроите датата и часа ръчно на апарата. Моля, вижте ръководството с инструкции как да настроите датата и часа ръчно на монитора.
Прехвърляне на данни (синхронизиране)
iOS | Android |
---|---|
1. Уверете се, че е ВКЛ. автоматично синхронизиране за сдвоеното устройство. Това може да се провери, като докоснете знака (…) –> Към профила → Към свързани устройства → Проверете дали е ВКЛ. автоматично синхронизиране. | 1. Уверете се, че е ВКЛ. автоматично синхронизиране за сдвоеното устройство. Това може да се провери, като докоснете знака (…) –> Към профила → Към свързани устройства → Проверете дали е ВКЛ. автоматично синхронизиране. |
С тази настройка приложението синхронизира данните от Вашето устройство за наблюдение на всеки 3 минути. Можете също да отворите приложението, за да стартирате процеса на синхронизиране. | С тази настройка приложението синхронизира данните от Вашето устройство за наблюдение на всеки 3 минути. Можете също да отворите приложението, за да стартирате процеса на синхронизиране. |
2. Можете да прехвърляте данните си от апарата. За да направите това: | 2. Можете да прехвърляте данните си от апарата. За да направите това: |
o Натиснете бутона Старт/Стоп на апарата за кръвно налягане, за да изчистите екрана на апарата. | o Натиснете бутона Старт/Стоп на апарата за кръвно налягане, за да изчистите екрана на апарата. |
o Докоснете иконата за синхронизиране от таблото за управление на приложението (намира се в горе вдясно). | o Докоснете иконата за синхронизиране от таблото за управление на приложението (намира се в горе вдясно). |
o Ако все още има проблем със синхронизирането, следвайте стъпките за отделяне и повторно сдвояване на апарата за кръвно налягане, както е описано във въпроса “Не мога да сдвоя апарата си за кръвно налягане”. Повторното сдвояване няма да изтрие показанията от апарата. | o Ако все още има проблем със синхронизирането, следвайте стъпките за отделяне и повторно сдвояване на апарата за кръвно налягане, както е описано във въпроса “Не мога да сдвоя апарата си за кръвно налягане”. Повторното сдвояване няма да изтрие показанията от апарата. |
3. Включете разрешението за местоположение за “OMRON connect”. За да кажете на приложението “OMRON connect”, че има разрешение за достъп до местоположение, отидете в: | 3. Включете разрешението за местоположение за “OMRON connect”. За да кажете на приложението “OMRON connect”, че има разрешение за достъп до местоположение, отидете в: |
Настройки -> Поверителност -> Услуги за местоположение -> Докоснете приложението “OMRON connect” и задайте ВКЛ. на местоположение. | Настройки -> Място -> Разрешения за приложение -> Докоснете приложението “OMRON connect” и задайте ВКЛ. на местоположение. |
Забележка: Точният път може да варира в зависимост от смарт устройството и версията на операционната система. | Забележка: Точният път може да варира в зависимост от смарт устройството и версията на операционната система. |
iOS | Android |
---|---|
o Ако приложението OMRON connect Ви е подканило да включите услугите за местоположение и сте отхвърлили подканата, ще трябва да включите услугите за местоположение, за да синхронизирате с апарата. | o Ако приложението OMRON connect Ви е подканило да включите услугите за местоположение и сте отхвърлили подканата, ще трябва да включите услугите за местоположение, за да синхронизирате с апарата. |
o За да кажете на приложението OMRON connect, че има разрешение за достъп до местоположениe, отидете в: | o За да кажете на приложението OMRON connect, че има разрешение за достъп до местоположениe, отидете в: |
Настройки -> Поверителност -> Услуги за местоположение -> Докоснете приложението “OMRON connect” и задайте ВКЛ. на местоположение. | Настройки -> Място -> Разрешения за приложение -> Докоснете приложението “OMRON connect” и задайте ВКЛ. на местоположение. |
o Забележка: Точният път може да варира в зависимост от смарт устройството и версията на операционната система. | o Забележка: Точният път може да варира в зависимост от смарт устройството и версията на операционната система. |
Уверете се, че автоматичното синхронизиране е ВКЛ. в приложението. За да проверите, докоснете менюто плюс (...) и отидете на Профил -> екран Свързани устройства.
За да изключите автоматичното синхронизиране, докоснете менюто плюс (...) и отидете на Профил → Свързани устройства. Всяко устройство ще има опция за автоматично синхронизиране. Просто докоснете бутона “ИЗКЛ.”, за да изключите автоматичното синхронизиране.
Показанията се прехвърлят към приложението в рамките на 3 минути в зависимост от настройките за разрешаване на местоположение. Ако този процес е неуспешен, ще е необходимо повторно сдвояване на устройството.
Има 2 начина да възстановите Вашите изтрити показания от приложението:
1. Сдвоете отново Вашето устройство и синхронизирайте всички данни.
В раздела "Свързани устройства" на Профила намерете своето устройство и докоснете ''Отделяне". След това отворете Настройка на Вашето смарт устройство и докоснете настройката "Bluetooth", за да влезете в екрана с опции за Bluetooth. Намерете своето устройство и докоснете иконата ''i'' (за IOS) или иконата на зъбно колело (Android), за да бъде забравено устройството. След това сдвоете устройството и докоснете "Синхронизиране на всички данни" под изображението му в раздела "Свързани устройства".
2. Добавете показанието ръчно
Бутонът за ръчно въвеждане на показание е разположен долу на екрана във всеки раздел.
Можете да прехвърлите всичките си показания, като докоснете бутона “Синхронизиране на всички данни” под сдвоения апарат в екрана “Свързани устройства”. Въпреки това, данните, които вече са прехвърлени или изтрити от приложението, няма да бъдат прехвърлени отново.
Не, не трябва да излизате от приложението, докато прехвърлянето на данни е в ход. Трябва да изчакате, докато процесът на прехвърляне на данни приключи.
Анимирането за синхронизиране означава, че приложението се опитва да прехвърли показанията от монитора, ако функцията за автоматично синхронизиране е ВКЛ.
Ако анимирането за синхронизиране продължава да се върти и не спира дори след една минута (Ако имате само едно сдвоено устройство. Времето за прехвърляне може да зависи от броя на устройствата, сдвоени с приложението.), просто затворете приложението и стартирайте отново. Като алтернатива можете да изключите функцията за автоматично синхронизиране на екрана “Свързани устройства”.
Ако искате да изтриете своето показание, отворете раздела "История" и изберете раздела, от който искате да изтриете своите показания.
o Ако Вашите данни се показват като Списък, намерете показанието, което искате да изтриете, и плъзнете наляво, ще се появи кошчето за боклук с червен шрифт. Кликнете върху него и потвърдете, че искате да изтриете.
o Ако Вашите данни се показват като Диаграма, намерете синия бутон ''Списък'' в горния десен ъгъл на графиката. След като го докоснете, всички Ваши показания ще се покажат в Списъка. Намерете показанието, което искате да изтриете, и плъзнете наляво, ще се появи кошчето за боклук с червен шрифт. Кликнете върху него и потвърдете, че искате да изтриете.
Вход/Профил
За да Ви информира за важни актуализации и поддръжка на услугата, OMRON connect изисква потребителите да създадат профил. Създаването на профил не предоставя на OMRON разрешение да съхранява или преглежда Вашите здравни данни. OMRON connect никога няма да продаде Вашите данни на трети страни или да сподели данните с някого без Ваше разрешение.
-
Отворете приложението OMRON connect на телефона си.
-
От екрана за вход докоснете “Получаване на помощ за вход”.
-
Въведете имейл адреса, който сте използвали за създаване на своя профил в OMRON connect, след което докоснете “Повторно задаване на парола”.
-
Ще видите съобщение за потвърждение на екрана “Проверете входящата си поща за връзката за повторно задаване на парола”.
-
Отворете входящата си поща на имейл адреса, използван за Вашия профил в OMRON connect. След това отворете имейла за повторно задаване на парола за OMRON connect.
-
В имейла за повторно задаване на парола докоснете “тук”.
-
Въведете новата парола в полетата “Нова парола” и “Потвърдете паролата”.
-
Докоснете бутона “Актуализиране на паролата”.
-
След като приключите, ще видите съобщението “Паролата е успешно актуализирана”.
-
Вече можете да отворите отново приложението OMRON connect, да отидете до екрана за вход и да използвате новата парола, за да влезете.
Ако нямате достъп до този имейл адрес, за да завършите процеса за повторно задаване, или ако не сте получили имейл за повторно задаване на паролата, моля, свържете се с нас на support-omron.connect@eu.omron.com за помощ.
Сигурност на данните
Да. Въвели сме разумни предпазни мерки, за да защитим информацията, която събираме, от загуба, злоупотреба и неоторизиран достъп, разкриване, промяна и унищожаване.
По-долу са изредени редица мерки, предприети с цел Вашата информация да остане защитена:
- Всички данни в облачната услуга се прехвърлят чрез криптирана връзка и всички наши бази данни са криптирани с използване на съвременни алгоритми за сигурност.
- Ние прилагаме строги процеси и процедури в OMRON Healthcare като обучения и редовно оценяване на предприетите мерки.
- Ние редовно провеждаме тестове за пробиви в сигурността от трети страни и одити на кодове. Това гарантира, че всички проблеми със сигурността са решени, преди да имат възможност да възникнат, и че данните са защитени по правилния начин.
Насърчаваме Ви да предприемете стъпки за защита срещу неоторизиран достъп до Вашата парола, телефон, мобилно устройство и компютър, наред с други неща, като излезете от системата след използване на споделен компютър или устройство, като изберете надеждна парола, която никой друг не знае, нито може лесно да отгатне, и като пазите личните си идентификационни данни за влизане и паролата.
Ние не носим отговорност за загубени, откраднати или компрометирани пароли или за каквато и да е дейност във Вашия профил чрез неоторизирана дейност с пароли.
Не, ние не събираме и не запазваме данните за Вашата кредитна карта.
Приложението OMRON connect изисква специфични разрешения. Моля, имайте предвид, че не е необходимо да разрешавате достъп до всички тези разрешения. Ако искате да прегледате и/или деактивирате някои от тези разрешения, моля, отворете настройките на Вашето мобилно устройство.
По-долу е даден списък с разрешения, необходими за приложението OMRON connect и как ги използваме:
iOS | Android |
---|---|
1. Bluetooth: Изисква се разрешение за Bluetooth, за да се разреши връзката с апаратите на OMRON. | 1. Местоположение: Това разрешение е необходимо за сдвояване на устройства чрез Bluetooth, което работи чрез идентифициране на близки външни устройства чрез функция за сканиране. Обърнете внимание, че приложението OMRON connect не проследява или съхранява информацията за Вашето местоположение. |
2. Местоположение: Разрешението за местоположение се изисква, за да се активира прехвърлянето на данни от апаратите на OMRON. За да се гарантира функционалността на всички услуги, препоръчваме да изберете “Always” за достъпа до местоположението. Обърнете внимание, че приложението OMRON connect не проследява или съхранява информацията за Вашето местоположение. | |
3. Достъп до системните известия: Изисква се разрешение, за да получавате най-новите ежедневни/седмични/месечни акценти или най-новите версии и функции на приложението. |
Ако сдвоявате или синхронизирате апарата си с устройство с iOS/Android, може да бъдете подканени да включите услугите за местоположение.
Вашият апарат ще може да се синхронизира, но Вашето местоположение няма да бъде записано или проследено от приложението OMRON connect.
o Достъпът до услугите за местоположение се изисква от Google за осъществяване на Bluetooth връзка. Google промени изискванията си за разрешения с пускането на Android OS 6.0. В резултат на това е необходимо разрешението за местоположение за синхронизирането на апаратите OMRON с Вашето устройство с Android.
За повече информация посетете връзката по-долу.
o За iOS се изисква разрешение за местоположение, за да се поддържа функционалността “iBeacon” на апаратите за кръвно налягане OMRON. С тази възможност Вашите показания ще бъдат прехвърлени в приложението, без да отваряте приложението. Ако откажете услугите за местоположение, приложението няма да може да синхронизира данни от апарата.
Aпарат за телесен състав (Viva)
o Вашият апарат за телесен състав OMRON с Bluetooth® може да бъде сдвоен с до 4 различни профила едновременно. Препоръчваме да използвате 1 телефон за всеки профил, за да се избегнат проблеми със синхронизацията.
o Задайте ръчно във Viva САМО текущия час и дата. НЕ задавайте потребителски данни (дата на раждане, ръст, пол) ръчно във Viva - направете го в своето приложение OMRON connect, за да избегнете проблеми с присвояването на потребители.
o Всеки потребител трябва да създаде свой собствен профил в OMRON connect на своето мобилно устройство и да го сдвои с Viva.
o Уверете се, че всеки потребител избира уникален потребителски номер (Потребител 1, Потребител 2, Потребител 3 или Потребител 4) при сдвояването. Избраният потребителски номер може да бъде проверен на екрана “Свързани устройства”.
- Отворете приложението OMRON connect -> Повече-> Профил -> Свързани устройства.
- Докоснете “Добавяне на ново устройство” и изберете категория “Weight Scale” -> “Body Composition Monitor Viva”.
- Приложението ще поиска да попълните Вашата възраст, ръст и пол, за да изчисли правилно ИТМ и други индекси.
- Задайте своята цел.
- Включете Bluetooth® на Вашия телефон и задръжте бутона Bluetooth® на Viva, докато на екрана на Viva се появи мигащ символ P.
- Задайте потребител 1, 2, 3, 4 в зависимост от наличието.
Ако вземете показание, преди да сдвоите своя апарат за телесен състав със своето смарт устройство, данните няма да бъдат качени в приложението OMRON connect. Първо трябва да сдвоите своя апарат със своето смарт устройство, за да може приложението да събира и запазва данни.
Можете да промените своята възраст, ръст или пол както в приложението, така и във Viva. В приложението отидете на Профил -> Лична информация. След като направите промените, докоснете “Save”. На своя апарат за телесен състав натиснете бутона със стрелка, за да изберете промяната. За да потвърдите промените, натиснете “Set”. За да спрете всякакви промени по средата, натиснете бутона за включване/изключване.
Можете да изтриете своите данни в своя апарат за телесен състав. Обърнете внимание, че всички ваши измервания ще бъдат изтрити както от апарата за телесен състав, така и от приложението OMRON connect.
За да запазите своите данни, изтеглете отчет в предпочитан формат (PDF, Excel, CSV).
За да изтриете данни, изберете тези, които трябва да бъдат изтрити и натиснете бутона със стрелка, за да изберете “DEL”-> натиснете “Set”. Когато на екрана започне да мига “OK?”, натиснете “Set” отново. За да спрете всякакви промени по средата, натиснете бутона за включване/изключване.
ЕКГ: OMRON Complete
Вашият 1-годишен Premium пробен период ще започне, когато добавите (свържете) своето Complete устройство в приложението OMRON Connect. Подробни инструкции можете да намерите в секцията „Свързване“ на нашата страница за поддръжка.
Моля, имайте предвид, че офертата е валидна само за потребители, които не са се възползвали от 30-дневен Premium пробен период.
В случай, че имате въпроси, моля свържете се с нас на support-omron.connect@eu.omron.com за съдействие.
o Ако записът на ЕКГ бъде прекъснат от телефонно обаждане или известие за имейл, ще трябва да го запишете отново.
o Когато записвате ЕКГ, не стартирайте приложение, което изразходва прекомерно изчислителни ресурси на смартфона, издава звук или използва микрофона на телефона Ви.
o Уверете се, че микрофонът на телефона Ви работи, когато записвате ЕКГ.
o Уверете се, че ЕКГ апаратът работи, когато записвате ЕКГ.
o Тъй като ЕКГ устройството прехвърля данни чрез ултразвук, моля, не забравяйте да запишете ЕКГ на тихо място.
Вашите ЕКГ данни няма да бъдат изтрити при излизане. Можете да изтриете приложението, за да изчистите всички данни.
OMRON connect няма ограничения при съхранението на данни. Локално съхраняваните ЕКГ показания обаче заемат място в телефона: всяко ЕКГ показание е около 18 KB, като ограниченията могат да се дължат на паметта на устройството Ви.
Абонамент премиум
Премиум функции в OMRON connect, които ще Ви дадат по-добър поглед върху Вашето здраве:
- Проследяване на лекарства. Тази функция ще ви напомня да приемате лекарства и ще показва придържането Ви в консолидирания премиум отчет.
- Персонализирани здравни акценти. Това са ежедневни, седмични или месечни съобщения със съвети относно Вашето здраве.
- Консолидиран отчет. В него ще можете да проверите придържането към лечението, да сравните Вашите измервания и активност с хора от същата възрастова група и много повече.
- Награди. Ще получавате подаръчни карти за Вашите здравни активности (проследяване на кръвно налягане, тегло, прием на лекарства и т.н.).
- Обгрижващ екип. Тази функция Ви позволява да споделяте своите измервания със семейството, приятелите и с лицата, които се грижат за Вас. Погрижете се за хората, които обичате.
За да научите повече за Премиум функциите, посетете нашата страница.
Да, първият месец от Вашия абонамент за OMRON connect Premium е БЕЗПЛАТЕН. След 30 дни ще бъдете таксувани с месечния абонамент. Можете да отмените своя абонамент по всяко време. Ако го отмените преди края на 30-дневния безплатен пробен период, няма да бъдете таксувани. OMRON connect Premium струва €9,99 на месец или €79,99 на година.
Можете да закупите абонамент, като отидете в Профил → Премиум функции и изберете някоя от наличните опции. Първите 30 дни са безплатни, след това ще бъдете таксувани въз основа на избрания абонамент.
Наградните точки се калкулират ежедневно. Трябва да видите актуализираните наградни точки в рамките на 24 часа.
Ще получите имейл с кода за осребряване на подаръчната си карта от noreply-healthcare-EMEA@omron.com на имейл адреса, свързан с Вашия профил в OMRON connect. Проверете на двете места: Вашата входяща поща и спама.
Не, Вашите наградни точки няма да се променят, ако изтриете показанията си.
Можете да прочетете информацията от предишните дни, седмици или месеци в секцията за информация. Докоснете бутона “more” и изберете “Insights”.
Можете да изключите известията с информация, като отидете в Повече-> Профил -> Настройки на приложението -> и изключите опцията “Известия”.
Да, можете да използвате премиум функциите в приложението до изтичането на абонамента.
Не, няма да получите възстановяване при анулиране на абонамента си. Можете обаче да продължите да използвате премиум функциите в приложението до изтичането на абонамента.
Моля, вижте правилата за възстановяване на суми за IOS и Android:
IOS: https://support.apple.com/bg-bg/HT204084
Android: https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=bg
В извлечението Ви за фактуриране таксите ще се показват като Apple или Google.
Да, текущо закупеният Ви абонамент ще бъде запазен и можете да използвате премиум функциите на Вашия телефон с Android. Въпреки това, преди крайната дата на текущия абонамент, моля, не забравяйте да анулирате абонамента в App Store на Apple, за да избегнете автоматично подновяване. След като текущият абонамент от Apple App Store бъде анулиран, можете да направите нова покупка от телефона си с Android и да продължите да използвате премиум функции. Всички Ваши данни за лекарства, наградни точки и премиум отчети ще бъдат запазени.
Да, текущо закупеният Ви абонамент ще бъде запазен и можете да използвате премиум функции на Вашия телефон с iOS. Въпреки това, преди крайната дата на текущия абонамент, моля, не забравяйте да анулирате абонамента в Google Play Sore, за да избегнете автоматично подновяване. След като текущият абонамент от Android Google Play Store бъде анулиран, можете да направите нова покупка от телефона си с Apple и да продължите да използвате премиум функции. Всички Ваши данни за лекарства, наградни точки и премиум отчети ще бъдат запазени.
Възможно е да можете да използвате всички премиум функции, ако притежавате устройство HeartGuide™. Можете да се насладите на Premium за 12 месеца.
Не, абонаментът няма да бъде анулиран автоматично. Ще трябва да анулирате абонамента от приложението или магазина за приложения, преди да изтриете приложението “OMRON connect” или да поискате изтриване на Вашия профил в OMRON connect.
Можете да анулирате абонаментния план от приложението или App Store/Google Play Store.
За да анулирате от приложението OMRON connect
- Отворете приложението OMRON connect
- Отидете на Повече-> Профил -> Премиум функции
- Докоснете бутона “Управление на моя абонамент”
- Под раздела “Анулиране на моя абонамент” докоснете бутона “Да”
- В следващия изскачащ прозорец докоснете бутона “Потвърждаване”
- Ще бъдете отведени до App Store или Google Play Store. Намерете приложението OMRON connect и анулирайте абонамента
За да анулирате от App Store | За да анулирате от Google Play Store |
---|---|
1. Отворете App Store на телефона си | 1. Отворете Google Play Магазин на телефона си |
2. Докоснете бутона “Профил” горе вдясно | 2. Докоснете бутона “Профил” горе вдясно |
3. Докоснете “Абонаменти” | 3. Докоснете “Плащания и абонаменти” |
4. Намерете приложението “OMRON connect US/CAN/EMEA” и анулирайте абонамента | 4. Докоснете “Абонаменти” |
5. Намерете приложението OMRON connect US/CAN/EMEA и анулирайте абонамента | |
Ако нямате достъп до Вашия iPhone или Mac, моля, вижте връзката по-долу за това как да анулирате абонамента си. | Ако нямате достъп до телефона си с Android, моля, вижте връзката по-долу за това как да анулирате абонамента си. |
Съвместимост с други приложения
Стъпки за активиране на други приложения в приложението OMRON connect:
- В приложението отидете на “Профил”.
- Докоснете “Настройки на приложението”.
- Под “Споделяне на данни с други приложения” докоснете “Apple Health/Google Fit/Samsung Health”.
- Докоснете “Връзка”.
- Активирайте категориите, които искате да споделяте.
- Следвайте инструкциите на екрана, за да влезете, ако е необходимо.
- Докоснете “Разрешаване” или “Готово”.
Ако сте разрешили на приложението OMRON connect да споделя и получава данни от други приложения, свързани със здравето, на телефона Ви, приложението OMRON connect ще споделя и получава следните данни:
Данни, които OMRON connect споделя | Данни, които OMRON connect получава | |
---|---|---|
Apple Health | Показания за кръвно налягане, тегло, кислород в кръвта, активност, температура и сън | Активност, тегло, кислород в кръвта, температура |
Google Fit | Показания за кръвно налягане, активност, тегло и сън | Aктивност |
Samsung Health | Показания за кръвно налягане, активност, тегло и сън | тегло |
Приложението OMRON connect може да споделя данните Ви с Apple Health/Google Fit/Samsung Health само когато тези приложения са разрешени в приложението OMRON connect.
Общи въпроси
Приложението OMRON connect Ви помага да контролирате здравето си:
o То събира точни данни и ги консолидира от Вашето устройство OMRON и любимото Ви приложение за активност (Apple Health, Google Fit, Samsung Health). Можете да проверявате данните си, включително кръвно налягане, пулс, телесни мазнини, тегло, нива на активност и други, в едно интелигентно устройство.
o Лесното за проследяване табло за управление в OMRON connect ви помага да разбирате резултатите от направените измервания и да проследявате тенденциите в данните си.
o В OMRON connect можете да създавате и споделяте отчети със здравните си данни със специалисти по здравни грижи или с Вашите болногледачи.
o С премиум абонамент можете да проследявате приема на лекарствата си, да получавате награди за действията си, свързани със здравето, както и персонализирани данни за здравето си.
Приложението OMRON connect се поддържа в Европа, Близкия изток (с изключение на Иран), Азия, САЩ и Канада. Няма да можете да изтеглите приложението от други държави.
Апарати за измерване на кръвно налягане на горната част на ръката
EVOLV
M7 Intelli IT / X7 Smart
M4 Intelli IT / X4 Smart
M2 Intelli IT / X2 Smart
Апарати за измерване на кръвно налягане на китката
NightView
RS7 Intelli IT
RS3 Intelli IT
OMRON Complete
Везни
VIVA
HN300T2 Intelli IT
HeartGuide
Интелигентен термометър Eco Temp Intelli IT
Оксиметър P300 Intelli I
o iOS 12 и по-нова версия.
o Android 9 и по-нова версия.
Имайте предвид, че ако смартфонът е закупен извън ЕС, той може да не е съвместим с приложението OMRON connect.
Нашето мобилно приложение е БЕЗПЛАТНО. Има такса, ако искате да се абонирате за премиум услугата, която осигурява подобрено проследяване на приема на лекарства, персонализирана статистика, награди за здравословен начин на живот и много други.
За да получите повече информация за премиум абонамента, посетете нашия уебсайт.
Можете да прехвърляте данните си от раздела “История” на приложението. За да направите това, следвайте стъпките, описани по-долу:
- Докоснете раздела “История” долу на екрана.
- Докоснете иконата за споделяне горе вдясно на екрана.
- Изберете типа данни, които искате да споделите.
- Изберете периода от време, за който искате да споделите показанията.
- Изберете формата, който Ви трябва: Excel, PDF или CSV.
- Изберете “Отчет по имейл”.
- Можете да изпращате отчети с премиум абонамента на други хора. След като изберете “Отчет по имейл”, въведете имейл адреса и бележка (ако е необходимо).
- Докоснете бутона “Изпращане”, за да споделите отчета.
За да получавате известия, моля, проверете следното:
- “Известия” трябва да е ВКЛ. в Профил -> Настройки на приложението в приложението.
- Известията се разрешават от настройките на телефона:
o Отидете в “Настройки” на Вашето смарт устройство.
o Изберете приложението OMRON connect.
o Известията трябва да са ВКЛ.
- Изтеглете OMRON connect от Appstore (iOS) или Google Play Store (Android).
- Влезте с Вашите идентификационни данни.
- Сдвоете отново устройството си, като следвате инструкциите в приложението:
Докоснете бутона “Още” -> Отидете в Профил -> Свързани устройства -> Докоснете “Добавяне на ново устройство”.
Вашите показания се прехвърлят от устройствата OMRON към OMRON connect чрез Bluetooth, можете да синхронизирате данните, когато не сте свързани с интернет. При свързването с интернет обаче ще се създаде резервно копие на данните Ви в облака (ако сте се съгласили да го използвате). Ако приложението бъде изтрито, преди да се свърже с интернет, съхранените в телефона данни ще бъдат загубени.
Ако приложението се срине или замръзне, докато използвате определени функции, опитайте да го затворите и да го стартирате отново. Ако проблемът продължава, моля, свържете се с нас на support.omron.connect@omron.com за помощ.
В момента не можете да промените имейл адреса на профила си в приложението.
Да, но ако използвате функции за пестене на енергия, услугите за местоположение може да се изключат автоматично, когато батерията се изтощи. Би трябвало да можете да настроите и синхронизирате нормално, след като заредите телефона си.
- Докоснете раздела “Профил” долу на екрана.
- Докоснете иконата за настройки на профила горе вляво на екрана.
- Изберете опцията за изтриване на профил.
Ако сте премиум потребител с активни абонаменти, моля, не забравяйте да анулирате абонаментния план, за да избегнете автоматично плащане при всяко подновяване. За анулиране трябва да посетите App Store или Google Play Магазин, за да анулирате абонамента.
Свържете се с нашия екип за поддръжка.